"Мечът на лятото" от Рик Риърдън - книжно ревю | The Nerdy Blogmas #4

Хей! Добре дошли в Блогмас!
Днешното ревю ще бъде на книгата "Мечът на лятото" - първата част от новата умопомрачителна поредица на Рик Риърдън, базирана на нордическите митове.

Завърших книгата преди минути, буквално, и О БОЖЕ МИЛИ, беше страхотна! Не мога да опиша колко добра беше. Имам чувството, че в нея Рик е събрал всичко добро от "Пърси Джаксън и Боговете на Олимп" и "Героите на Олимп" в една зарибяваща първа книга.

 "- Пропусна един пешеходец - казах аз, - искаш ли да се върнем, за да го сгазиш?"
Светът беше изграден страхотно. Героите - аз за по-завладяващи герои не бях чел досега. Любима ми стана определено Самира, но и останалите бяха страхотни.

''- Здравей  Горила - протегнах ръка аз, - приятно ми е да се запознаем.
- Казвам се Гунила.''
 
Харесах всичко в книгата. А това от отдавна не се беше случвало при някоя книга. Дадох ѝ 5 от 5 звезди и тя се превърна в сериозен претендент за мой фаворит тази година.

Това беше всичко, което смятам да кажа, без да издавам сюжета. Ако все още не сте захванали "Мечът на лятото", определено го направете, няма да съжалявате.

Коментари

Популярни публикации