"Лабиринтът: Невъзможно бягство" от Джеймс Дашнър - книжно ревю

Здравейте и Честита Нова 2017 Година!!! Пожелавам ви много късмет и щастие през нея!
И днес ще ви занимавам с ревю, което ще бъде на последната книга, която прочетох през 2016 и бързо се превърна в една от любимите ми за годината. Това, както сте разбрали от заглавието, е "Лабиринтът: Невъзможно бягство" от Джеймс Дашнър.

Книгата разказва историята на младият Томас, който един ден се събужда с изтрити спомени в движещ се нагоре метален асансьор. Малко по-късно той спира и оставя момчето на зелена "поляна", заградена от четири високи стени. Това е Езерото. В него живеят младежи до двадесетина години, които трябва да оцелеят сами. А извън Езерото е безкрайният лабиринт - единственият възможен изход, но само ако успееш да преминеш през него. 

Лично аз много харесах книгата. Сюжетът беше интересен и непредсказуем. Героите не бяха от най-добре построените, просто защото аз не знаех почти нищо за тях, но, тъй като се смятам за човек, който обръща по-голямо внимание на действието, това не ми направи голямо впечатление. Любими определено ми станаха Тереза, Томас и Минхо.

Като оценка бих дал 4,75 звезди. Ако не знаете, от началото на годината поднових системата ми за оценяване тук и добавих едни 4,75 и 4,25 звезди, защото установих, че понякога дори се двоумя между 4 и 4,5 или 4,5 и 5, та затова добавих тези помощни оценки за да ми е по-лесно. Цялата скáла можете да видите вляво от поста.


Та, за край на поста искам да кажа, че книгата е много добра и задължително трябва да ѝ дадете шанс (а и на филма, защото и той е много хубав). Това беше от мен за днес, пожелавам ви приятно четене и ще се видим много скоро. Чао!

Благодаря на издателство "Бард" за възможността да се потопя в този уникален свят! 💟 

Коментари

Популярни публикации