"Двор от мъгла и ярост" от Сара Дж. Маас - книжно ревю


Внимание! Спойлери за "Двор от рози и бодли"

'
Източник: http://www.staybookish.com


Доброто. Аз не носех добро в себе си.
Не носех нищо, а душата ми, вечната ми душа,
беше прокълната...


Фейра оцеля от хватката на Амаранта и се завърна в Двора на пролетта, но трябваше да плати висока цена. Въпреки че вече притежава силите на Върховен елф, сърцето й остава човешко и не може да забрави ужасяващите дела, които е извършила, за да спаси народа на Тамлин.

Не е забравила и за сделката си с Рисанд, Великия господар на страховития Двор на нощта. Но докато се опитва да се пребори с мрачната плетеница от политика, страст и заслепяваща сила, заплашваща да я погълне, по-грандиозно зло се задава и тя може да се окаже ключът към неговото спиране. Само ако можеше да впрегне опустошителните си дарби, да излекува наранената си душа и да реши как иска да изгради както своето бъдеще, така и това на този разделен на две свят...
 ____________

"Двор от мъгла и ярост" беше уникална във всяко отношение! Действието се разви в неочаквана посока, както и в първата книга. Героите бяха страхотни - както старите, така и нововъведените. За първи път една толкова голяма книга ми се стори недостатъчна и малка. За първи път исках повече от "само" 700 страници.

Може би обаче "Двор от рози и бодли" ми хареса малко повече. След огромния обрат в началото, втората част от поредицата ми се струваше леко скучна и безинтересна. Но това не означава, че не я харесах - точно обратното. В Goodreads аз ѝ дадох 5 от 5 звезди, защото това преживяване не можеше да се сравни с нищо, прочетено досега.

Отново спирам дотук, защото ще издам нещо огромно от сюжета. Само ще кажа, че ако по случайност все още не сте започнали "Двор от мъгла и ярост" и се чудите дали да го направите, прочетете я. Няма да съжалявате!

Коментари

Популярни публикации